sobota, 4 listopada 2017

322. Retro Steampunk Balonik

Witajcie Moi Kochani! Moje cudowne Perełeczki! Jak się miewacie? Tak! Dzisiaj Kochani przychodzę do Was z rękodziełem. Jestem bardzo natchniona do tworzenia, gdyż mam dla Was nowinę! Zostałam zaproszona do dołączenia do Grona Projektantek Szuflady. Wyobraźcie sobie moją radośc Kochani, bo przecież tworzenie dla Szuflady to jest zaszczyt i niezmiernie się cieszę, że trafiło mnie takie szczęście. Dlatego też wracam do tworzenia tych różnych maleństw i mam nadzieję, że będziecie się cieszyć z moich Inspiracjii.
Ostatnio właśnie nad tym rozmyślałam jak bardzo mój blog się rozwinął. Zaczynałam tak niewinnie z szydełkiem, kiedy w końcu doszło do tego, że osiągnełam swój własny sukces i spełniłam marzenia o tworzeniu w technice Mix Media i Scrapbookingu. Może wrócę do szydełka bo wyprowadziliśmy się z grzybiałego apartamentu więc mogłabym sobie pozwolić na małe co nie co :)
Pamiętam mój zamysł tworzenia bloga, dosłownie pamiętam to jak dziś! Moim marzeniem od zawsze było robienie Makijażu i założenie własnego kanału na Youtube, ale ta perspektywa zawsze wydawała mi się bardzo odległa i nie możliwa. Kiedyś lubiłam rysować, więc rysowałam sobie wieczorami, a w dzień rozmyślałam o tworzeniu i rozwijaniu swojej kreatywności. Zaczełam od Szydełkowania, bo Moja Mamusia mnie tego nauczyła i tak to się wszystko zaczeło. Pamiętam jak bardzo chciałam tworzyć różne tutoriale i Inspiracje dla Was. I okazały się one po czasie bardzo przydatne i z tego bardzo mocno się cieszę! W dniu dzisiejszym Mój Blog jest moim spełnieniem Marzeń. Nie tylko piszę , wyrażam swoje opinnie, ale również poruszam tematy jakie są dla mnie ważne w tym Dbanie o Urodę, Makijaż i Moda. I oczywiście nadal mogę się dzielić z Wami moimi małymi i większymi pracami rękodzielniczymi lub sztuką :) Zapraszam dzisiaj na to pierwsze







Swój Retro Steamounkowy Balonik zgłaszam na wyzwania w DIY zrób to Sam-KLIK i Sandee & Amelie challenge KLIK


Do zrobienia tego Balonu Craftowego użyłam swoich ulubionych Mediów od DECOART



A tutaj chwalę się swoim Banerkiem od Szuflady i przy okazjii zapraszam Was na nowe Listopadowe Wyzwanie - KLIK




I na sam koniec tradycyjnie zapraszam Was na mój filmik na Youtube, tym razem ani trochę straszny :) Dziękuję Kochani za Każdą Subskrypcję która jest dla mnie na wagę złota






A teraz uciekam do Was :* Buziaki 


56 komentarzy:

  1. Przepiękne! wpasowałoby się do nie jednego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten balonik, super wykonanie i pomysł, masz wielki talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda, masz duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy przedmiot, ozdoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że masz ogromną wyobraźnię i talent ;) Ztym trzeba się urodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo stworzyłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) podoba mi się w pierwszym momencie oglądałam zdjęcia i myślałam że dostałaś jakąś nagrodę za swoje dzieła coś jak unikatowy puchar :D ale później zaczęłam czytać i widzę że to twoje :) bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balon to jest to co mi się podoba. Nie jest łatwo połączyć wszystkie te elementy, ale Tobie się udało. Jest piękny i baaaaaardzo oryginalny. Gratuluję dołączenia do teamu Szuflady. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nonono super Kochana, gratki :) balonik extra 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratuluję Kochana:) Świetna, oryginalna praca!!! A tak na marginesie... właśnie przepaliła mi się żarówka hihi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzialam Cię już w Szufladzie i gratuluję. Masz piękne zdjęcie. A balonik to cała Ty, jaką uwielbiam😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Angeliko! Gratuluję Ci zaproszenia jako projektantka, Pięknie wyszłaś na banerku do szuflady, Twoja Praca jest bardzo Ciekawa - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystarczy zacząć a wszystko pięknie się rozwinie. Bardzo się cieszę, ze dostałaś taka okazje.<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca praca, bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa praca, ma taki swój klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing creation ! thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenge.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dołączenia do grona szuflady!
    Zresztą wcale im się nie dziwię! Twoje prace są fantastyczne. Wystarczy zobaczyć na balon!!!! 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję:) Balonik to prawdziwe cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda cudownie! Widać, że w każde DIY wkładasz masę serca :D Oczywiście odwiedziłam też YT <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana masz ogromny talent w dłoniach do tworzenia takich rzeczy i makijaży również :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niemożliwa z tymi swoimi pomysłami! Prawdziwa artystka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Super detale i pomysl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow wygląda to naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pomysl a efekt zadziwiajacy.Cudo!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Kochana! Podziwiam za talent i kreatywność, piękna i oryginalna praca!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyróżnienia:)
    a ten balonik...mistrzostwo świata. Ależ trzeba mieć cierpliwości i wyobraźni aby zrobić coś takiego...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje prace są zawsze takie pomysłowe, podziwiam. Filmiki są fenomenalne, wszystkie oglądam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej cieszę się, że znów tworzysz! Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że jarasz się swoim blogiem. Ja też tak mam. A balonik jest zajebisty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  32. DIY to nie dla mnie, nie mam za bardzo talentów manualnych niestety . brawo

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, że wena i chęci do tworzenia wróciła do Ciebie:)
    Balonik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Retro balonik, bardzo mi się podoba ! Coś innego w Twoim wykonaniu i jak zawsze bardzo efektownie i twórczo ! Super :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś bardzo zdolna! :)
    Pozdrowienia Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szymka gratuluję, tak trzymaj! a balonik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniała praca!!! Super pomysł!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacja :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :*
    Przepiękną ozdobę stworzyłaś, jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę sama to zrobiłaś? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę Ci kochana talentów i życzę sukcesów <3
    Naprawdę masz pełną głowę pomysłów, a ja uwielbiam oglądać ich realizację <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ to jest genialna praca Perełko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. belle idée pour ce mode de voyage dans le temps, merci de jouer pour notre défi Sandee & Amelie's
    à bientôt Nate

    OdpowiedzUsuń
  44. Kapitalne to jest! Trochę jak żaróweczka pomysłowego Dobromira:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  45. Szymcia, stworzyłaś genialną pracę, balon z żarówki to super pomysł i jak zawsze oryginalne wykonanie w Twoim stylu. Bardzo mi się spodobał:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko. Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  46. This is just genius, Szymka! Thanks so much for playing along with us at SASPC! Happy New Year!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)